Hasło dostępu powiązane z nazwą użytkownika możesz zmienić zarówno w strefie klienta, jak i w panelu Faktura Smart.

Zmiana w strefie klienta

  1. Zaloguj się do strefy klienta na stronie fakturasmart.pl, wpisując swoją nazwę użytkownika i aktualne hasło.
  2. W sekcji Ustawienia konta (w wersji mobilnej rozwiń sekcję, naciskając wiersz) naciśnij Dane dostępu
  3. W polu Hasło wprowadź swoje aktualne hasło.
  4. W polu Nowe hasło wprowadź wybrane przez siebie nowe hasło spełniające podane niżej kryteria.
  5. Potwierdź hasło, wprowadzając je ponownie w następnym polu.
  6. Naciśnij Dalej, aby potwierdzić zmianę.

Wynik procedury zostanie potwierdzony komunikatem u góry strony.

Zmiana w panelu Faktura Smart

  1. Zaloguj się do panelu na stronie panel.fakturasmart.pl, wpisując swoją nazwę użytkownika i aktualne hasło.
  2. Naciśnij menu użytkownika i wybierz Zmień hasło; w wersji mobilnej naciśnij i wybierz Zmień hasło.
  3. W polu Hasło wprowadź swoje aktualne hasło.
  4. W polu Nowe hasło wprowadź wybrane przez siebie nowe hasło spełniające podane niżej kryteria.
  5. Potwierdź hasło, wprowadzając je ponownie w następnym polu.
  6. Naciśnij Dalej, aby potwierdzić zmianę.

Wynik procedury zostanie potwierdzony komunikatem u góry strony.

Ustawianie nowego hasła

W razie zapomnienia hasła możesz je zresetować podczas logowania do panelu Faktura Smart lub strefy klienta, naciskając Przypomnij hasło.

Product added to compare.