Opcje dostępne dla faktur ze statusem Błąd procesu

Poradnik obowiązuje dla dokumentów: Elektroniczna faktura Elektroniczna faktura korygująca

Przejdź do folderu Faktury wystawione

Wejdź na stronę panel.fakturasmart.pl i zaloguj się, podając login i hasło.

Jeśli łączysz się z komputera PC/Mac lub innego urządzenia stacjonarnego

Wybierz folder Faktury wystawione z menu po lewej stronie. Jeśli menu nie jest widoczne, kliknij .

Jeśli łączysz się z urządzenia mobilnego

Naciśnij i wybierz Faktury wystawione.

Jak ponowić wysyłanie faktury ze statusem Błąd procesu

Aby wyszukać na liście fakturę, którą chcesz wysłać ponownie, skorzystaj z filtra Status, postępując zgodnie ze wskazówkami w tym poradniku.

Rozwiń menu w kolumnie Operacja i kliknij Wyślij ponownie:

Ekran z tabelą wystawionych faktur

W oknie, które się otworzy, jeszcze raz wybierz opcję Wyślij ponownie, aby potwierdzić działanie.

Faktura zostanie ponownie przesłana do KSeF. Nie zostanie wygenerowana nowa faktura o tym samym numerze (jak w przypadku ponownego wysyłania poprawionej faktury odrzuconej), lecz zostanie ponowiona próba przesłania tej samej faktury do KSeF.

Product added to compare.