Zmiana stanu opłacenia otrzymanych faktur

Przejdź do folderu Faktury otrzymane

Wejdź na stronę panel.fakturasmart.pl i zaloguj się, podając login i hasło.

Jeśli łączysz się z komputera PC/Mac lub innego urządzenia stacjonarnego

Wybierz folder Faktury otrzymane z menu po lewej stronie. Jeśli menu nie jest widoczne, kliknij .

Jeśli łączysz się z urządzenia mobilnego

Naciśnij i wybierz Faktury otrzymane.

Jak zmienić stan opłacenia otrzymanej faktury

Wyszukaj na liście fakturę, której chcesz nadać stan opłacenia: Opłacone, Nieopłacone lub Niezrealizowane. Możesz skorzystać z filtrów, postępując zgodnie ze wskazówkami w tym poradniku.

W kolumnie Płatność możesz zobaczyć stan opłacenia otrzymanej faktury. Aby go zmienić, wybierz stan opłacenia z rozwijanego menu spośród dostępnych stanów: Opłacone, Nieopłacone lub Niezrealizowane

Ekran z tabelą otrzymanych faktur

W przypadku wyboru stanu Opłacone system prosi o podanie faktycznej Daty płatności faktury.

Product added to compare.