Zarządzanie automatycznym i ręcznym odnawianiem usługi

Możesz zmienić ustawienia odnawiania usługi Faktura Smart w swojej strefie klienta, po zalogowaniu się na stronie fakturasmart.pl, podając login i hasło.

Jeśli opcja automatycznego odnawiania jest włączona, nie musisz nic robić – płatność zostanie pobrana automatycznie. Zwróć jedynie uwagę, aby metoda płatności wybrana jako domyślna była aktualna. Jeśli chcesz ją zmienić, zapoznaj się z poradnikiem dotyczącym zarządzania metodami płatności.

Jeśli nie chcesz włączyć opcji automatycznego odnawiania, możesz odnowić usługę ręcznie w sekcji dashboard, naciskając przycisk Odnów teraz.

Co dzieje się w przypadku braku odnowienia usługi

Przez 90 dni od daty wygaśnięcia

Jeśli nie odnowisz usługi lub płatność nie zostanie zaksięgowana w ciągu 90 dni od daty wygaśnięcia, usługa Faktura Smart pozostanie dostępna w ograniczonej wersji:

  • Faktury wystawione: możesz jedynie przeglądać lub pobierać wystawione faktury, ale nie możesz tworzyć nowych dokumentów ani edytować tych istniejących;
  • Faktury otrzymane: możesz nadal otrzymywać faktury od dostawców i przeglądać je. 

W tym okresie nadal możesz odnowić usługę.

Po upływie 90 dni od daty wygaśnięcia

Usługa zostaje usunięta: danych zawartych w panelu nie można już odzyskać ani przeglądać. Można jedynie zakupić nową usługę.

Product added to compare.