Jak sprawdzić datę wygaśnięcia usługi

Możesz sprawdzić status usługi i datę jej wygaśnięcia w swojej strefie klienta.

W sekcji dashboard znajdziesz listę zakupionych usług wraz z datą wygaśnięcia i informacją o automatycznym odnawianiu. 

Usługi mogą mieć następujące statusy:

  • Oczekiwanie na aktywację usługi;
  • Aktywny;
  • Aktywacja nieudana;
  • Wygasły, gdy usługa wygasła mniej niż 90 dni temu;
  • Oczekiwanie na odnowienie usługi;
  • Odnowienie usługi nieudane, gdy próba płatności za odnowienie nie powiodła się;
  • Anulowany, gdy usługa wygasła na więcej niż 90 dni i nie jest już odnawialna.
Wygasająca usługa

Jeśli nie odnowisz usługi ręcznie lub nie włączysz opcji automatycznego odnawiania, i nie dokonasz płatności przed datą wygaśnięcia, usługa pozostanie dostępna w ograniczonej wersji. Po upływie 90 dni od daty wygaśnięcia usługa zostanie usunięta wraz ze wszystkimi ustawieniami oraz wysłanymi i otrzymanymi fakturami.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w poradniku dotyczącym odnawiania usług.

Product added to compare.