Usługę fakturowania elektronicznego Aruba można kupić na portalu fakturasmart.pl, klikając przycisk Kup teraz.

Zakup usługi przebiega w 3 etapach:

Etap 1: zaloguj się lub utwórz konto

Na ekranie logowania znajdziesz dwie sekcje:
  • Dla użytkowników posiadających konto
    Jeżeli masz już zarejestrowane konto, naciśnij Zaloguj się.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło na stronie logowania do panelu.
  • Dla nowych użytkowników
    Wybierz opcję Utwórz konto, aby przejść do Rejestracji nowego użytkownika. Panel poprosi o podanie adresu e-mail, który jest również nazwą użytkownika, oraz wybranie i dwukrotne wprowadzenie hasła spełniającego określone kryteria.
    Zaakceptuj obowiązkowe zgody dotyczące przetwarzania danych osobowych, które są niezbędne do korzystania z usługi. Możesz dodatkowo zaznaczyć opcjonalne zgody.
    Po zakończeniu naciśnij
    Dalej.

Etap 2: wprowadź swoje dane rozliczeniowe

Po wprowadzeniu nazwy użytkownika lub zakończeniu nowej rejestracji pojawi się sekcja Dane fakturowania.

Na tym ekranie:

  1. Wpisz swój numer NIP.
  2. Jeżeli system potwierdzi poprawność wprowadzonego NIP-u, naciśnij Dalej.
  3. System wstępnie wypełni pola tej sekcji danymi pobranymi z NIP-u, w razie potrzeby można edytować wszystkie dane z wyjątkiem Kraju.
  4. Jeśli wszystkie dane są kompletne i prawidłowe, wybierz Dalej.
Możesz zmienić te dane w każdej chwili w swojej strefie klienta.

Dane wskazane na tym etapie będą wykorzystywane do tworzenia i przesyłania faktur elektronicznych – sprawdź ich poprawność.

Etap 3: wybierz metodę płatności i zrealizuj zamówienie

Na tym etapie możesz wybrać, czy chcesz aktywować automatyczne odnawianie usługi – wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole wyboru. Możesz zmienić tę opcję w każdej chwili w swojej strefie klienta.

W sekcji Płatność możesz wybrać preferowaną metodę płatności; wszystkie płatności są rejestrowane w czasie rzeczywistym. Wybrana metoda płatności zostanie zapisana jako domyślna dla przyszłych odnowień, ale w każdej chwili możesz ją zmienić w strefie klienta.

Dostępne metody płatności:

  • karta kredytowa,
  • PayPal,
  • Przelewy24,
  • Blik.
W wyskakującym oknie wypełnij pola wymagane przez system.

Na tym etapie możesz wybrać, czy chcesz aktywować automatyczne odnawianie usługi – wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole wyboru. Możesz zmienić tę opcję w każdej chwili w swojej strefie klienta.

Zaakceptuj regulamin świadczenia usług i potwierdź zapoznanie się ze wskazanymi klauzulami

Jeśli masz kod rabatowy, możesz wpisać go w odpowiednim polu w sekcji Koszyk na każdym etapie wprowadzania danych opisanym na tej stronie.

Naciśnij przycisk Finalizacja zamówienia, aby zrealizować zamówienie i przejść do płatności.

Po zweryfikowaniu transakcji zostaniesz przeniesiony do strefy klienta, gdzie możesz sprawdzić status aktywacji. Po aktywowaniu usługi możesz wybrać przycisk Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do panelu Faktura Smart.

Product added to compare.