Jak uzyskać dostęp do menu Ustawienia ogólne

Zaloguj się na stronie panel.fakturasmart.pl, podając loginhasło.

Jeśli łączysz się z komputera PC/Mac lub innego urządzenia stacjonarnego

Kliknij znajdującą się u góry ikonę ️ i wybierz Ustawienia ogólne.

Jeśli łączysz się z urządzenia mobilnego

Naciśnij  i wybierz Ustawienia ogólne.

Jak zmienić ustawienia

Token

W tej sekcji należy wprowadzić token, aby połączyć się z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).

Więcej informacji znajdziesz w poradniku o tym, jak komunikować się z systemem KSeF.

Język

W tej sekcji możesz ustawić preferowany język, wybierając polski (wartość domyślna) lub angielski.

Waluta

W tej sekcji możesz ustawić preferowaną walutę dla produktów i usług, wybierając złoty (wartość domyślna) lub euro.

Domyślny typ dokumentu

W tej sekcji możesz wybrać typ dokumentu, który będzie domyślnie proponowany podczas tworzenia faktury. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z poradnikiem o dostępnych typach dokumentów.

Cena brutto/netto

W tej sekcji możesz wybrać, czy na fakturach mają być wyświetlane ceny netto (wartość domyślna), czy brutto.

Autouzupełnianie

W tej sekcji możesz wybrać, czy chcesz włączyć, czy wyłączyć automatyczne podpowiedzi autouzupełniania pól.Początek formularza

Kliknij przełącznik, aby zmienić ustawienie.

Opcje PDF

W tej sekcji można dostosować pliki PDF faktur, wstawiając na przykład twoje Logo.

Można również wybrać, czy na fakturze ma być wyświetlane pole Kolumna kodu produktu. W przypadku wybrania opcji Tak w dokumencie zostanie wyświetlona kolumna kodu z unikalnym kodem przypisanym do produktu. Jeśli jednak żaden z produktów na fakturze nie ma przypisanego kodu, nie będzie on widoczny.

Na koniec można wybrać, czy ma być wyświetlana sekcja Przypis. Jeśli wybierzesz Tak, możesz wprowadzić tekst do wyświetlenia i zdecydować, czy notatki mają być widoczne tylko na ostatniej stronie pliku PDF, czy na wszystkich stronach. Tekst wprowadzony w ustawieniach będzie obecny na wszystkich tworzonych fakturach, ale można go edytować ręcznie dla każdej faktury.

Powiadomienia email

W tej sekcji możesz:

  • podać adres e-mail, na który chcesz otrzymywać powiadomienia o usługach, np. akceptację lub odrzucenie faktur przez KSeF;
  • włączyć alert do wysyłania i odbierania faktur.

Jeśli włączysz opcję Faktury wystawione i Faktury otrzymane, możesz określić, czy chcesz otrzymywać powiadomienia o każdym pojedynczym zdarzeniu, czy raporty okresowe. W tym drugim przypadku otrzymasz powiadomienia pogrupowane w jeden e-mail, możesz wybrać wysyłkę dzienną, tygodniową lub miesięczną. Po przekroczeniu 20 zdarzeń wyślemy Ci raport, nawet jeśli ustawiony przez Ciebie okres jeszcze się nie skończył.

Zarządzaj cookies

W tej sekcji możesz skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików cookie w panelu rozliczeniowym i zapoznać się z naszą polityka korzystania z plików cookies.

W TYM PRZEWODNIKU
Product added to compare.